Tubatgn Eldgrn Benimde gitmeme daha 2 hafta yılbaşından sonra kontrolüm bakalım ne diyecek doğum için 🫣
Eldgrn Tubatgn Benim de 2 hafta var daha geçmiyor zaman isyan edeceğim artık ya 28′i gelmiyor ayın Bir de bugün tartılınca beynimden vuruldum 🤣🤣 o zamana kadar dikkat etmezsem daha da alırım doktor da benim ağzıma eder
Masal53 Tubatgn ayyy beyaz sarı kısmına bakarsak şuan oğluma kullandigimin aynısı paketi görme şansım var mı ona göre siparisleyecem
Kayramomm Kayramomm 12×70 li hicbirsey değildi Instagram dan bebeğimlegelisim diye sayfa var onu takibe alın anlık indirimleri yakalıyor ben ordan görüp alıyorum
Eldgrn Tubatgn ben de çok yemiyorum gerçekten yemiyorum Bir sabah bir akşam yediğim ama full hareketsizim evde sabahtan akşama kadar yatıyorum yürüyüş için birini arıyorum yanımda eşim de yorgun oluyor ama yok yani eşime dedim bugün yürüyüşe başlayayım hareketsizlikten bu kadar şiştim En azından kendimi biliyorum şimdi ben bu aldığım kilonun bir iki kilo olsun net bir şekilde yürüyüşte falan gider ödem olarak yani vücutta şu an bunlar vermesem de sabit Dursun en azından
Tubatgn Eldgrn Yürüyüş yap hareketin olsun bol ben Her gün markete çıkıyorum merdivenlerden inip çıkıyorum ihmal etme
Eldgrn Tubatgn ah canım olduğum yeri bir görsen İstanbul’un göbeğindeyim ama gidebileceğim bir yer yok markete uzak caddeye uzak izole bir yer yani burası Ondan zaten hareketsizligim bundan önce oturduğumuz yerde en azından market vardı hErgün çıkıyordum dolaşıyordum bir şey yapıyordum şu an olduğum yer ormanlık yer tek başıma çıkamıyorum yani çıksam da insan yanında birini arıyor ama jeton tekrardan düştü yani birinde beklersem daha ben doğuma herhalde bir 10 kilo daha alıp üzerine öyle gireceğim bu gidişle
Tubatgn Eldgrn Ay bak o kötü olmuş ben tam caddede oturuyorum anneme, kayınvalideme, anneanneme ve teyzemlere yakınım onlara hep yürüme mesafesindeyim gide gele gide gele kiloyu korudum valla. Yürüyüş yapmaya çalış hayatım son iki ay
Eldgrn Tubatgn ah keşke bende de öyle olsa ama yok maalesef olsun bakalım artık yürüyerek acısını cikarcaz