Eldgrn Tubatgn ah keşke bende de öyle olsa ama yok maalesef olsun bakalım artık yürüyerek acısını cikarcaz
Masal53 ilkimbebee ben kullancam demedim şuan 18 aylık oğluma kullanıyorum ayricaaaa neden kullanilmasin ???
ilkimbebee Masal53 canım bu kadar sert tepki verilecek bi durum yok 😂😂 bilmediğimden sordum ama yanlış kişiye sormuşum 😂😂