mrvsrcn herhangi bir rahatsızlığın var mı canım bende çok bekledim duyduğum herşeyi yaptım dr ne verdiyse içtim . Asıl sorun beslenme ve içtiğim onca sentetik vitamindeymiş sanırım . 1 ay diyet yaptım kilo verdim ve sağlıklı beslendim rafine şeker hiç tüketmedim . Sonrasında da bir ay daha dikkat ettim yediklerime sadece . Ve Rabbimin ikramı geldi . Diyet süresince içtiğim doğal çaylar da vücudumdaki toksinleri atmama yardım etti . Tavsiye ederim . Hatta isterseniz diyetisyenimi de paylaşabilirim . Kadın doğum doktorum evlilik öncesi kilona insen iyi olur diyodu kilit nokta buradaymış . Çünkü yediklerimizi düzenleyince ve yağ oranı düştükçe yumurtalıklar daha iyi çalışıyor . Yumurtlama takibi de yapıyordum ben gözlerimle şahit oldum . Benden sana tavsiye canım . Rabbim hayallerini en güzel şekliyle nasip etsin inşallah 🤲🏻