Yeniden tedaviye başladık hazirandan beri doktora gitmiyordum bebek denemesinin 16.ayı bu ay doktorum proceive f diye bir takviye verdi yumurta kalitesi artar diye onu aldık. Eşime de sana gerek yok ama almak istersen proceive m olanı da sen al dedi sperm kalitesini de artırıyormuş onu aldık. Femara kullanıyorum yarın son, salı günü kontrolüm var yumurta gelişimine göre çatlatma iğnesine karar verilecek. Bu arada kuyruk sokumuma hacamat yaptırdım ve sülük koydurdum kuyruk sokumuma ve göbek deliğime. Geçen ay da vajinal sülük yaptırmıştım. Gece yatmadan önce belime ve karnıma çörek otu yağı sürüp korse giyiyorum sıcak tutmak için. Bugün başladım 4 gün yapacağım minik bir pamuğa acı elma yağı damlatıp vajinamın içine koydum, iltihabı falan alıyormuş. Pazar pazartesi salı üç gün soğan suyu yapcam ve o üç gün sütlü maydanoz kürü yapıp buharına oturcam. Yumurtam geliştiyse eğer çatlatma iğnesinin ertesi günü belime yakı yapıştırcam. Bu sefer hepsini aynı anda deniyorum hadi bakalım olur inşallah😂 olmazsa da hayırlısı böyleymiş dicez. Sebep arıyorum işte hayırlısı Allahtan Rabbim arayan herkese nasip etsin yolunuzu kolaylaştırsın yükünüzü hafifletsin. Gerçekten çok zor bir imtihan..