zumzum amin inşallah ya bende çocukta bir sıkıntı çıkmadığı sürece normal düşünüyorum ama bugün kontrolde bir sorun olsaydı direk kabul edilen çünkü çocuğum söz konusu çok kararsız kaldım kilolu dogurabilirmiyim diye bende 38 haftaligim şuan 🙏 Allah’ım bütün hamile bayanlarımızın sağlıcakla kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🙏