Bende şu an 6 haftalik hamileyim gecen hafta gittim kese gayet iyi içinde yolk kesesi de vardı ama bebegi göremedi bugüne randevu verdi ama ben gitmek istemedim o doktora içimi kararttı buhun başka doktora gittim hersey iyi görünüyor dedi anlattım 8 haftalik olmadan bebegide kalp atışını da zor dedi 2 hafta sonra gel dedi ama hep içinde korku var