aysenur-y1 canım ben şuan 16+3 haftalık hamileyim ama bebeğimin kesesini ilk 7+6 haftalıkken gördüm oda şöyle oldu ben iki hafta üst üste bir doktora gittim keseyi görme ümidiyle oda her defasında yok sıkışık değilsin git sıkış gel. Falan deyip beni gönderiyordu iki defa kan testi yaoti hamilemiyim diye artık betam 10.000 olmuştu hala goremiyordu sonra beni yine kan testine yolluyordu bende dedimki ikid eda kan verdim işte Hamileyim neyi zorluyosunuz ya sizde sıkıntı var ya cihazda dedim. Oda tamam ozmn git yan odadaki doktora rica et bende vajinal ultrason cihazı yok sana alttan vajinal ultrason ile bir baksın dedi. Gittim sağolsun bu doktor çok iyiydi alttan vajinal ultrason cihazı ile baktı hemen gördü keseyi,bebeği ve hatta kalp atışını bile duyduk doktor baya güldü bu bebeğimi görememiş maşallah kocaman bebek keseyi bile görmemiş haa dedi dalga geçti adamla 😅. Bende l gunden sonra tövbe ettim o önceki doktora gitmem bundan sonra randevumu bu doktora alırım dedim. Bir kaç kez daha bu doktora gittim bu defa bu kadında hamileydi doğum iznine ayrilacakmis. Mecbur üçüncü doktor arayışına girdim. Ve çok şükür başarılı çok iyi disiplinli bir doktor buldum geçen ay ona gittim iki hafta sonraya yine bu yeni doktora randevu aldım hayırlısı ile bu defa gidip cinsiyetimizide ogrenicez inşallah. Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 🥰 yani demem oki çok acele etmeyin ama 7-8 haftalık olunca zaten herşey muhtemelen net olur siz çokta erken gitmeyin bir doktora baglida kalmayın arayın araştırın 🥰❤️💙