aysenur-y1 ben de bugün 5+6 oldum 3 4 gün önce bütün belirtilerim gitti 2 düşüğüm olduğu için çok korkup acile gittim hamdolsun hem değerim yükselmiş hem de kese hala saglikliydi bebek daha oluşmamış dedi gittiğimde 5+4 idi. 6+3 te tekrar gidicez kalp atışı için şansımızı deniycez bakalım