aysenur-y1 merhaba hayırlı olsun bebeğiniz 🌸 bende bugün 6+1 im. 5+6 da ilk muayeneye gittim kese göründü bebek de oluşmuş ama kalp atışı için doktorum erken olduğunu söyledi 7. Veya 8. Hafta da duyarız dedi. Gaz, şişkinlik, kasık ve karın ağrısı oluyor arada bunlarda normal sayılıyormuş