tubiii11 femme iştahım çok açık değil maalesef kilo da vermedim ama almadım da. Senin nasıl yiyebiliyor musun ?
tubiii11 Findukli_Lokum yaa ne güzel bende aslında sık sık gitmek istiyorum kontrole🙈 geçen hafta gittim 9 haftalıkken doktorum artık bir ay sonra dedi geçmiyor günler 🤦🏻♀️
Findukli_Lokum tubiii11 ay canım öyle oluyor hep görmek istiyorsun ☺️ hemencicik geçer günler inşallah 🥰
tubiii11 Petito35 kese şeklin nasıl canım fasülye gibi olanları erkek diyorlar ne kadar doğrudur bilmem 🙈
Yldzhra Bende 11+2 oldum haftaya Salı 2 li taramaya giricem doktor 14. Haftada söylerim cinsiyetini dedi çok merak ediyorum bir oğlum var gönlümden geçen kız ama sağlıklı olsun gerisi önemli değil
femme tubiii11 3 kg almışım ben ama şişlik mi yoksa kilo mu bilemedim Biraz yemeye gayret ediyorum , zaten azcik ac kalınca mideme bisiler oluyor 😶
tubiii11 Petito35 yaa tatliş minicikk 😍 bende anlamıyorum ama burada öyle yazmışlardı bir kaç kez görmüştüm 😊Buda benim minnak 😀
gulsumd1 tubiii11 11+5 hala bulantılarım devam :) cumartesi kontrolüm var belki cinsiyet öğrenirim :)
Btlkck tubiii11 10+3 bende mide bulantısı ilaç kullanıyorum midem sürekli acı yediğim şeylerin tadı yok