tubiii11 bugün itibariyle 10. Haftadayım, cumartesi kontrol var doktor ilk aylar olduğu için kontrolü sık tutalım dedi, bebişi göreceğiz inşallah 😍 ben hamileliği sonuna kadar hissedenlerdenim 😅 bulantı istifra halsizlik, kilo kaybı öyle geçiyor günler 🥲