tubiii11 ben erkek dedim hep hissettiğim oydu ama ben hariç herkes kız hissediyor 😂 doktorum da kız hissediyorum diyor ama tahminde bulunmayın balon patlatcam dedim direk güldü 😂 valla zor bir süreçti benim için 3. Tüp bebek denemem de hamile kaldım ameliyatlar vs iğneler zorlu bir süreçti 24 yaşındayım üstelik. O yüzden ne olursa olsun çok seviniceğim için artık hissetmiyorum 🐣😂