_Kardelen_
26+4 te yapıldı , akşam 12 den sonra bir şey yemedim saat 10 gibi hastanedeydim. İlk kanı ve idrarı aldılar. Sonra şekerli su verdiler bir bardak şekerli gazozda veriyorlarmis sanırım ama benimki şekerli suydu içtim onu fakat 4 senedir sıfır şeker tüketen biri olduğumdan bana ağır geldi 10-15 dakika sonra kustum malesef bide aç karnına beni sarstı fakat normal şeker kullananlarda bu etki olmuyormuş. Tuhaflık bende yani 😂Yinede etkisi olmuştur diye 1 saat aralıklarla 2 kere daha kan verdim tabi bu sürede aç kalıyorsun ve su vs. Herhangi bir içecek yasak 😇 Özellikle ailesinde şeker öyküsü olanların kesinlikle yaptırması gerektigi söyleniyor . İnşallah güzel çıkar sonuclariniz 🤗🤗