2023bebegim hiç tAtlı sevmeyen ben , şekerle aram yokdur gebelik şekerm çıktı ve hiç belirtim yokdu. O ykleme sayesınde öğrendim . Bebeğe hiç bir zararı olmuyor ilk gebelğmde de yaptırdım çıkmadı ama bunda çıktı önlemini aldık şükür . Asıl yaptırmasaydım zararı olacakdı . İlerde kalp hastası böbrek , şeker hastası , doğduğnda yogmbakmda kalması , erken doğum ve bebeğin kaybıyla bile sonuçlanabiliyor bu kadar ciddi bir konu. Lütfen yaptırmasanızda evde aletle şekerinize yemekden iki saat sonra kontro edin. Her posta herkese yazıyorum