Burcinmozr GokceMom_ 12 saat öncesine kadar aç olmanız gerekiyor şeker yüklemesinde, yükleme sonrasında da su dahil birşey yiyip içmiyorsunuz🌸
Sunney babyboymomm iki dilim baklavayla kıyaslama yapıyolar ama neden o zaman baklava vermiyolarda gazoz gibi o içeceği veriyolar onu anlamış değilim.
[silindi] Sunney ziyafete gitmiyorsunuz,test yaptırıyorsunuz.Baklava berselee neden içecek değil dersinzi,nasıl bir kafa ya.yaptırmayın siz, doktordan daha iyi biliyorsunuz zaten
babyboymomm Sunney bunu gerçekten soruyor musunuz? Baklava da bildiğin şeker ya da işlenmiş glukoz şurubu var o verdikleri şeyde dekstroz var yani sağlık açısından kullanımı uygun olan vücut şekeri keşke orda burda yazanlara inanacağınıza araştırsanız biraz aynı şeker oranı olduğu için 2 dilim baklava dedim tabi siz baklava yemeye devam edebilirsiniz o da doktorunuzla sizin aranızda ben bir hemşire olarak fikrimi beyan ettim.
Serkansemacit _Kardelen_ bende yaptırdım korkulcak birşey yok bir şişe gazoz düşün onu 5 dakka içinde iceceksin aç karnına sonra senden 1 er saat arayla kan alicaklar o kadar ne kadar erken saatte gitsen o kadar iyi 2 3 saat aç kalacagin için miden rahatsız olabilir ben biraz geç gittim hemşire dayanamazsin dedi ertesi günü erkenden gittim oldum tahlilimi
MerveGuler Sevl şuan kaçıncı haftadasınız? Ve su fazlalığınız ne durumda doktorunuz ne dedi? Benimde suyum fazla çıktı doktor şeker çıkabilir diyip şeker yüklemesi yaptı ama şeker de çıkmadı. Bebeğin mide de sorun varsa yeterince su yutmuyorsa ondanda olabilir ama bebeğin mideside iyi durumda bi sıkıntı yok takip edelim bakalım dedi. Ama neden fazla hiç anlamış değilim doktorda anlamadı yapısal olabilir falan dedi endişe ediyorum bebeğe bi zararı olabilir diye insan ister istemez bi sebep arıyor neden fazla bu su diye çünkü fazla olması iyi bişey değilmiş erken doğumu tetikler falan diyorlar. Kesin olarak bebeğe bi zararı olmicanı bilsem hiç takmicam ama işte ister istemez takıyorum.
Busem_u MerveGuler 22 haftalığım. Geçen hafta cumartesi detaylı teste girdim herşey güzeldi fakat doktor biraz suyun fazla dedi pazartesi şeker yüklemesi yaptırdım oda çok güzel çıktı ama biraz yüksek demesi ne kadar yüksek hiç bilmiyorum ama insan çok tereddütte kalıyo ay sonu gittiğimde ne dicek hiç bilmiyorum inşallah normale düşer 🥺
Sevl MerveGuler 25+4 üm aynen benimde bi sorun çıkmadı bazı gebeliklerde böyle oluyormuş ilerleyen haftalarda konuşuruz erken şuan dedi ama erken doğum riski var evet çünkü bebek hızlı büyüyor şuanlık bi risk yok dedi doktorum
Seymsss MerveGuler hiç bişey olmaz korkmayın beniöde öyleydi kuzeniminde 2 aylık bebeğim bende aşırı her şeyr takılan bir insandım sadece kendimize stres yapıyoruz ne kadar takılmayın desem takılıyor insan konu bebeklerimiz olunca çok haklısınız hak veriyoama bol dua hiç bir şey olmaz 🌱
caglauckaya Şeker yüklemesi 50 mg içtim yaptı yüksek çıkınca tekrar istedi 75 mg içtim 3 defa kan aldılar aç karnına 1 saat arayla yaptı yüksek çıktı şimdi sürekli şeker aleti ile ölçüyorum 1 hafta sonra gireceğim doktora 🙏
_Kardelen_ caglauckaya bende yüksek çıktı aşırı tedirginim ve bana doktorum 1 ay sonra gel dedi anlamış değilim
Momsy410 Sevdaal0655 askim seker bebege zararli. Gebelik oncesi varsa ya da gebelikte seker olustuysa bebekte erken dogum, dusuk, bebekte kalp hastaliklari vs olusabilirmis. Insulin veriyorlar dengelensin diye
_Kardelen_ Momsy410 bana bşi vermediler 1 ay sonra tekrar gel o zamanda bakıcaz dedi neden 1 ay anlamadım korkularım tedirginim
Momsy410 _Kardelen_ kacinci haftanda yaptilar canim? Doktoruna guveniyosan tedirgin olma belki cok yuksek degildir o yuzden kontrol altinda tutmak icin geri cagirmis olabilir. Ama suphelerin varsa sonucunla baska doktora git
_Kardelen_ Momsy410 bana sınırda yediklerine dikkat et ne yersen getir burda ye açlık tokluk şekerine öyle bakıcaz 1 ay sonra dedi
Momsy410 _Kardelen_ 28. Haftaya kadar yapiyorlar olcum o yuzden 1 ay demis olabilrler ama riskli bi durum olsa yazarlardi canim insulin. Belki artik dikkat etmelisin sekerli urunlere
Gmz-gmz 27 haftada yaptırdım. Çok kolay kafada büyütmeye gerek yok bence bana da çok anlattılar. Aç karnına beş dk içcecek içiyorsun bir saat sonra kan verdim normal çıktı çok takmayın. İki dilim baklava birsu bardagı portakal suyu içmek gibi
Aysun56 _Kardelen_ 27.haftada yaptık biz çok şükür iyi çıktı sonuçlar 🤲🏻 Doktor bir hafta önde gittigimizi ve amniyon sıvısı bi tık Fazla demişti testte Herhangi bir problem çıkmadı şükürler olsun
busegv Benimde birinci saat sonucum 193 çıktı diyet verdiler iki hafta sonra gel dediler fakat üç hafta sonra gidebileceğim ben. Umarım bir problem olmaz..
Mlke95 @_Kardelen_ görümcem sakın şeker yüklemesi yapyirtma diyor sonradan şeker hastası olanlar varmış 😔
Seymsss Mlke95 vallahi ilk defa duydum bende kararsızdım ama yaprırdım öyle abartılacak bir şey değil yani hiç te bişey olduğu yok iyi düşün iy olsun yaptırın gazoz içiyorsunuz ben iki kez yaptırdım birde bişey olmuyorr
_Kardelen_ Mlke95 ailede genetikse zaten olur olacak varsa napalım herşeyin hayırlısı doktor soruyor ailede var mı diye zaten
Sare_arslann Mlke95 ben 27+2 deyim cevremden edindiğin bilgilere göre yaptırmayacağım çok şükür bütün tahlillerim temiz çıkıyor suyumda normal oyüzden yaptırmıyorum.