cansualisa benim yaşım 35, 4. Bebeğim insallah saglıkla doğarsa. Ve 3. Sezeryanım artık. Daha fazla riske gerek yok. Sen gençsin ilerde fikrin değişir çocuğuna başka kardeş de istersin belki. Bence de iyi düşünmek lazım. Dr un bu konuda yaşanan pişmanlık gördüyse belki ondan da söylüyordur. Tüp bebek vs hem çok zahmetli hem pahalı tabiki. Yine de illa istiyorsan ısrar edebilirsin.