[silindi] benim bu konuyla ilgili Bir düşüncem yok fakat benim eltim ikiz doğurdu.bide büyük oğlu vardı.tuplerini baglatti bundan 5 yıl kadar önce.suan adetim olmuyor damla damla oluyor menepoza gircem bu yaşta keşke bagalasaydim diyor.ve yaşı şuan 36.ve aşırı kg aldı adet olamamaktan.eltimin bana anlatması bu.ama tüpleri baglatmaktan mi yoksa genetik birşey mi erken menepoza girmesi onu ben bilemem.