Önümüzdeki ay doğumum var .bende baglatacagim. Sonuçta istenmeyen bir bebeği dünyaya getirmek ; var olanların payından kısarak ona yaşam hakkı olusturmaya çalıştırmak yada gebe kalıp aldırmak daha günah bence .. Hayat fazlasıyla zor .Ne çocukların ne kendimizin daha da zorlaştırmamak lazım .