[silindi] bende bu postu dün açtım, nasipse başlatmayı düşünüyorum doğumdan sonra sezeryan doğumda bebeği aldıktan sonra 5dakika içinde bağlıyorlarmış diye duydum. Yaptıranlar da çok rahat olduğunu söyledi.
Dünkü açtığım postta yok caiz değildir , yok günahtır diyenlerde oldu ama günah değil araştırdım , sadece caiz değilmiş ama kocanın rızası varsa dinen sakıncası yokmuş.