mekselina46
Kuzumun kıyafetlerini yıkamaya başladım.Renkliler yıkandı ütülenmeyi bekliyor.Beyazları da bugün yıkattım onlar da ütülenecek😵💫 Netten valiz içi düzenleyici sipariş ettim onları bekliyorum gelince hastane çantamı da hazırlayacam.Bugün sağlık ocağına gittim son takibimdi hastane çantan hazır değil mi diye sordu ebe yoo dedim🤭Bu haftadan sonra doğum her an gerçekleşebilir hemen hazırlaman lazım dedi.21 inde de doktor kontrolüm var.Doğum nasıl olacak henüz belli değil 🤷♀️