Ben en son gittiğimde çok su içerek gitmiştim ultrasondan görelim de vajinal gerek kalmasın diye 😀 doktor dedi bu ne su içmen gerekmez diğer türlü bakardım göremezsem. Ondan önce acile gittiğim de doktor azarladı neden su içip gitmedim diye. Yani herkes farklı birşey söylüyor gerçekten