aysenur-y1 öğretmenlik ne kadar zor en çok siz beni anlarsınız🤗 zor ama çok seviyorum evde olsam çok daha zorlanırdım. Hazirana kadar böyle devam edecek maalesef. Çok kasınca da sorunlar oluyor çok üstüne düşmemek lazım hayat devam ediyor çünkü. Bir şeyin olacağı varsa zaten oluyor hayırlısı diyelim. Bol bol dua edelim😍