clkz Esraaa164 progestanı fitil olarak mı kullanıyorsun acaba? Bana da verildi fitil denildi de. 4+2 kese göründü benim de 2 hafta sonra kalp atışına gideceğim bakalım 🥰
Esraaa164 clkz Yok canım ben ağızdan alıyorm. Gece yatmadan bir saat önce hep aynı saatte alıcaksın dedi doktor. Baş dönmesi yapıyor çünkü çok. Bu ilacı kullanırkende kendini çok yormamam gerekli.
Cananan aysenur-y1 valla gider gtmez gördüm cok küçük 3+4 olabılr cnku 1 hafta sonrasında netlesti 4+3 olarak
Ygmrb Cananan bende suan 3+4 günlük gözüküyorum uygulamaya göre gebelik testini evde mi yapıp öğrenmiştiniz ben tüp bebek yaptırdım yarın gebelik testi yapsam cıkar mı yani 3+5 te Siz nasıl öğrenmiştiniz gebeliğinizi
aysenur-y1 Sernnnnn- vajinal muayene bana da yapmak istedi doktor ama ben çekindim açıkçası herhangi bir risk oluyor mu
derya61_ 4 +4 teyim bugun doktora gittim göremedi. Görenler nasıl görüyor doktor fark ediyor mu bilemedim
Esraaa164 aysenur-y1 Benim lekelenme gibi değilde kan pıhtısı şeklinde döküldü birden kırmızı şekilde. Zaten birden başım dönmeye başladı. Acile gittik vajinal muayene ile bakıldı. Normalde bir hafta sonraydı muaynem. O şekilde kalp atışını duymuş oldum 🥰 öyle bir rahatladmki duyunca nasıl kaşılmışsam gözyaşlarımı tutamadım. Doktor içinde pıhtılar birikmiş dedi. Oyüzden ilaç yazdı her türlü tehlikeye karşı . Kahverengi lekeler normal karşılanıyormuş.
aysenur-y1 Esraaa164 çok şükür canım duymuşsun darısı bize. Vajinal muayene bit sıkıntı oluşturuyor mu benden de istedi doktor
Sernnnnn- aysenur-y1 yani bende olmadı doktorum 2 ay boyunca vajinal muayenle kontrol etti karından net bir şekilde 2 aydan sonra görünür demişti
Esraaa164 aysenur-y1 Ben de tereddüt içindeydim. Dedm bir zararı yok mu? Zararı olsa neden yapalım diyorlar . Yani kaç tane doktor denedim hepsi aynı şeyi söylüyor. Zaten o kanama esnasında net bir tanı koymak için vajinal daha sağlıklı bir yöntem. Normalde doktorum ultrasondan takip ediyor tabiki herşeyi
AysunZeynullazadeh__ Ygmrb Adetimden 1 gün geçmişti öyle öğrendim,içinizde kalmasın test yapın göstermese bile üzülmeyin,biraz daha bekleyin varsa mutlaka çıkar☺️
aysenur-y1 Ygmrb ben de 3 haftalıkken hamileliğimi öğrendim evde test yapmıştım önce kaset testte çıktı
Mine34 aysenur-y1 ben 5 haftamda gittjm kese vardı bebek yoktu sekizde gel dedi o zamanlar gördüm duydum
AysunZeynullazadeh__ aysenur-y1 5+4 haftalık hamileyim☺️Kese ve kalp atışı için 6-7 haftaları bekliyorum,henüz erken diye düşünüyorum
AysunZeynullazadeh__ aysenur-y1 Hayır her gebelikte kanama olmuyo,her kesin bünyesi farklı.Kimisi yerleşme kanaması,kimisi de düşük ola biliyo.Her hangi bir kanama dahi olsa mutlaka doktora görünmek lazım.Hamilelik de hiç bir kanama normal kabul edilmiyor.
aysenur-y1 Esraaa164 evet çok doğru ben gittiğimde çok küçüktür vajinal bakalım dedi önce karından baksak dedim göremeyiz dedi ama önce karındna baktı çok şükür keseyi gördü
aysenur-y1 Sernnnnn- bende 5+1 iken karından gördü ama benimki sanırım erken döllenme ondan görünmüş olabilir