aysenur-y1 5 haftalık hamileler ne durumdasınız? Keseyi gördünüz mü? Kalp atışı için ne zaman gideceksiniz? Bu süreçte ekstra dikkat ettiğiniz neler oluyor? Çalışanlar var mı aranızda?
Mine34 aysenur-y1 ben 5 haftamda gittjm kese vardı bebek yoktu sekizde gel dedi o zamanlar gördüm duydum
AysunZeynullazadeh__ aysenur-y1 5+4 haftalık hamileyim☺️Kese ve kalp atışı için 6-7 haftaları bekliyorum,henüz erken diye düşünüyorum
Birannee1 Ben 6 haftalık hamileyim canım daha doktora gitmedim kese ve kalp atışını birlikte duymak için bel ağrım var sen nasılsın.
aysenur-y1 Birannee1 ben de cumartesi keseyi gördüm çok şükür 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı doktor. Kasık ağrısı yoğundu şu an hafifledi bazen başım dönüyor ve uyku hali var
rosemomm dün ebelerle bakmıştık net görünmemişti bugün kan değerim 2385 cıktı ancak kese görünmedi doktor bunun olabileceğini söyledi 10 gün sonra tekrar bakalım dedi ve evet çalışıyorum hastanedeyim muhtemelen dayanamayıp haftaya yine baktırırım🌸
aysenur-y1 rosemomm evet olabiliyor öyle geç döllenme inşallah görürsünüz, gün içinde hareketlerinize calısırken dikkat ediyor musunuz
Melek-karakoc Benim doktorumun dediğine göre 4+4 günlükken aşırı idrarda sıkışık gittiğimde gözüktü 9 mm di kese çapı haftaya tekrar gel dedi bugün gittim daha net belliydi ve 16mm olmuştu ama gözükmese de normalmiş geç döllenme gibi etkenler oluyormuş çünkü
Birannee1 aysenur-y1 ara sıra geliyor dün hafif kahve geldi tedirginim bugün gelmedi ama ,4 ay önce düşük yaptım bende şimdi tekraf pozitif Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
rosemomm aysenur-y1 sadece bacagımı yüksekte tutmaya calisiyorum cöp kovasının üzerine cünkü aksam eve gidince kasıklarım cok agrıyor bacaklarım karnım agrıyor
Esraaa164 Ben de 5 haftalıkken kese göründü. Doktor 2 hafta sonra çağırdığında kalp atışını duyduk çok şükür. Biraz kanamam olduğu için acile gitmiştim. Progeston verdiler onu kullanıyorum şuan. Benim de ilk gebeliğim 🥰
clkz Esraaa164 progestanı fitil olarak mı kullanıyorsun acaba? Bana da verildi fitil denildi de. 4+2 kese göründü benim de 2 hafta sonra kalp atışına gideceğim bakalım 🥰
aysenur-y1 Birannee1 yerleşme kanaması olabilir diyorlar içini ferah tut kuzum bir şey olmaz Allah’ın izniyle🫶🏻
Cananan aysenur-y1 valla gider gtmez gördüm cok küçük 3+4 olabılr cnku 1 hafta sonrasında netlesti 4+3 olarak
Esraaa164 aysenur-y1 Benim lekelenme gibi değilde kan pıhtısı şeklinde döküldü birden kırmızı şekilde. Zaten birden başım dönmeye başladı. Acile gittik vajinal muayene ile bakıldı. Normalde bir hafta sonraydı muaynem. O şekilde kalp atışını duymuş oldum 🥰 öyle bir rahatladmki duyunca nasıl kaşılmışsam gözyaşlarımı tutamadım. Doktor içinde pıhtılar birikmiş dedi. Oyüzden ilaç yazdı her türlü tehlikeye karşı . Kahverengi lekeler normal karşılanıyormuş.
AysunZeynullazadeh__ aysenur-y1 Hayır her gebelikte kanama olmuyo,her kesin bünyesi farklı.Kimisi yerleşme kanaması,kimisi de düşük ola biliyo.Her hangi bir kanama dahi olsa mutlaka doktora görünmek lazım.Hamilelik de hiç bir kanama normal kabul edilmiyor.