31+4 uz şuan 🌸 Şubat 4-11 arası doğum olabilir diyor ama normal doğum istediğim için ne zaman gelir nasip 🌸 Oğlum olacak adıni kısmetse Melih koyacağız.
Şubat dogum görünüyor ama Ocak sonu da olabilir bilemiyorum. Herşeyi tamam, hastane çantasını yapmadın ve kıyafetlerini yıkamadim onu da Ocak başı gibi yaparım yoksa heyecanlanıyorum