Birgul-34 Eren_umay2 ismi ALPASLAN 👼🏻benim hesabima göre 32+2 doktorum geçen haftaya oda öyle diyordu şimdi 34+0 diyo anlayamadım gitti bebeğin büyük haftasına göre dedi büyük olması iyidir küçük kalsa sıkıntı dedi pek anlam veremedim ama yinede neyse hepimizin. Bebeği sağlıcakla tek nefeste gelsin dünyaya inşallah 🤲🏻👼🏻😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Eren_umay2 Birgul-34 adıyla yaşasın inşallah saglıklıysa gelişimi iyiyse hiç dert etmeyin 😌 sağlıcakla gelsin inşallah 🥰
Eren_umay2 180720 aleyküm selaamlaaar🥰😌 sağlıcakla alın kucağınıza inşallah zorlu yolların elbette vardır güneşli günleri çok geçmiş olsun bu arada🙏💕
Eren_umay2 Rabg123 Aman aman tek çocuk büyüdükçe olsun erken doğum belirtisi falan da gibi söylenti olunca tedirgin oluyoruz illaki ama dediğiniz gibi son aylar olduğu için çocuk büyüdükçe illaki ağrılar oluyor 😌😌
ikibaloglanannesi Her şeyini yıkadım ütüledim yerleştirdim oğlumun.💙 Bu haftasonu da hastane çantasını hazırlıcam🧸 Kendi eksiklerim kaldı onu da 2 haftaya halledip kendi çantamı da hazırlamam lazım🤭.
Eren_umay2 ikibaloglanannesi Ayyy maşallah herşeyinizi tamamlamışsınız sayılır sağlıcakla alırsınız kucağınıza inşallah 🥰
Bzdmr Eren_umay2 Amin inşallah bende miyomlar var malesef doktorum erken doğum riskin olabilir son aylarda demişti onun için bizde hazirligimizi yapalım erken doğum olursa sıkıntı yaşamayalım dedik şimdilik yok ama öyle bir risk yinede bilinmez 😊
Eren_umay2 Bzdmr Aman olmasın inşallah bütün yavrular sağlıkla vaktinde zamanında gelirler inşallah 🥰
Eren_umay2 Rabg123 benim ikinci gebeliğim olmasına rağmen korkuyorum inanınki çünkü ilk gebeliğimde hiç.ağrı falan yaşamadım çok rahattım sadece diş ağrısı vardı😀 bunda da diş ağrısı yok vücut ağrısı çok var 🥴
Elisam22 Sinemb1406 29+3 kıyafetlerimi yıkandı utulendi hastane çantamız hazir iyikidr hazır git gide kendimi daha ağır hissediyorum ağrılarım oluyor bitek alincak bebek arabasi ve puseti kuvvetiyle kovası kaldi mutlaka daha vardirda eksiği benim için yeterli
Rabg123 Eren_umay2 çok tuhaf ya insanın her gebeligi bile farklı değil ki herkesin farklı olabiliyor olması bende ikinci de rahat mı olur acaba diye düşünüyodum ilk 3 ay bulantm çoktu orta üç ay çok rahat geçti hep öyle olsaydı 😁 6. Aydan sonra yine zorlaştı hatta en zor donemmis bence
Rukiye24 Eren_umay2 32+1 odası hastane çantam hazır inci ada olacak kızımın adı. Maksimum şubat 7 ultrasona göre doğum tarihi🌸💕
Eren_umay2 Rukiye24 Yaklaşmış artık ya bizim de nasip olursa şubat ortası gibi görünüyor ikinci sezaryan olduğu için🙈 sağlıcakla gelsinler🙏😌
Eren_umay2 Rabg123 her gebelik gerçekten farklıymış bunu anladım ben oğlumda doğuma kadar mide bulantım oldu bunda ilk 3 ay oldu sadce mide yanması yoktu bunda minde yanmasından duramıyorum ve daha niceleri🥴😀
Nisa04 Eren_umay2 çok şükür 29 haftadayiz.17 hafta da doktor ilk kez kız demişti adıni inşallah nisa koyucaz.lakin o kadar saçma bı hamilelik dönemi geçirip bebeğin canının derdine düştüm ki o kadar doktor degistirmemize rağmen birine cinsiyeti ne diye sormamisim tabi onlarda sadece kiritik durumlarla ilgilenmekten demediler🤦♀️anlayacağınız bu hafta içime bı korku girmiş ya kız değilse 😂😂
Eren_umay2 Nisa04 ayrıntılıda söylemedi mi doktor sağlıklı sıhhatli olsunda belirsizlik olsun sadce sizde biraz daha ortak renkler alırsınız ya da🥰