30 +4 olduk bizde 7 ile 17 şubat arası dendi bakalım şimdilik normal doğum gibi değişmezse. Ismini de alparslan Göktuğ koyacaz inşallah. Bebeğin çoğu eksiği bitti benim eksiklerim var bi kaç haftaya çantayı hazırlamayı düşünüyorum. Ağrılarım baya arttı çok sert hissediyorum karnımi resmen poposunu dikiyo ayaklarını iyice bastırıyor artık gece de zorlanıyorum son zamanlar baya zor olacak gibi Allah yardımcınız olsun inşallah 😂