Nuray08 suyum geldi nişanım geldi kalanıda siz patlatın dedik ama asla kabul etmediler 4 cm i geçmiyor yolun balındayız beklicez dediler ama suyum geldiği için ıkınma isteğim başlamıştı ıkınıyorum kendimi tutamıyorum ıkınmamı tutmam gerektıgını söylüyorlar ama öyle bişey mümkün deil o istek gelince ıkınmak zorunda kalıyor insan artık dayanamadım ve sezeryan istediğimi söyledim 15 Aralık gece 3den 16 Aralık gece 3 e kadar çektim 0 uyku amliyatta uyuştukdan sonra uyuya kalmısım yorgunluktan asla uyanamadım ertesı günü sabah bebeğimi aldım kokladım çok zordu ama şu an sonu çok güzel 😍