Umay255 Nuray08 Oyy maşallah Rabbim anali babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı bizlere 38+3 normal doğum açılma için napmam lazım bilmiyorum ilk gebelik
Celins_ Nuray08 Gözün aydın canım sağlıkla büyüsün yavrunuz 😍 Güneş miydi bebişin ismi? Neşe hanım gece 12de paylaşmış dedim heralde sizsiniz o 😍
Sumeyye_topal Nuray08 doğurmak istiyorum dedikten 2 gün sonra yatışımın yapılması peki 🥹 suyum azalmış yatış yapıldı sunı sancıyla doğum başlatılıcak 😪
Nuray08 Sumeyye_topal hiç üzülme suni sanci bence çok abartılıyor tabiki acı veriyor ama normal sancida veriyor cocuk nasil doğsun sancı olmadan hayirlisiyla kucağına al inşallah cnm
Sumeyye_topal Nuray08 23 saatlik sunı sancı sonrası mecburı sezeryan oldum çok zor bi doğum oldu benim için sunı sancı verildi 14 saat donra suyum geldi full ama açılmam asla 4 cm i gecmedi
HurremSultan Nuray08 kurban olurum o güneşe 💕💕🥺 Rabbım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻 sende sıyrıldın aramızdan 🥺😪 bir ben doguramadim bacim
girl_boy_annesi HurremSultan seni bu gece rüyam da gördüm yatışın yapılıyordu doğum için inşallah hayırlı bi şekilde doğru çıkar 🥰🤲🏼
Nuray08 HurremSultan saol cnm benim Amin inşallah çok sukur 8 gunluk olduk bile sende hayırlısıyla al inşallah kucağına yavrunu yada aldin mi bilemedim kuzum giremiyorum pek
HurremSultan girl_boy_annesi Ay kuzum benim🥺🌸 hiç tanımadığım insanlarla böyle bir bag kurmak beni çok mutlu ediyor ya 🥺🌸😘😍 hayra yoralim hayir olsun inşallah hepimiz bir avazda kavuşuruz yavrularimiza🥺🌸🤲🏻
girl_boy_annesi HurremSultan ay seni çok kafama taktım bebek iri deyince inşallah kolay doğurursun benim Anam da oğlanları 4.5 kilo doğurmuş kesi bile olmadan 1 saatte inşallah senin de öyle olur 🤲🏼🥰
Nuray08 Cdem21 olsun cnm sen iyisin bebegin iyiyse doğumun şeklinin bi önemi yok Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin