Celins_ @Nuray08 canım merhaba bi sorun olacaktı sana 😊 Neşe hanım Nstye kacinci haftadan itibaren alıyor acaba ? 😊
Nuray08 Celins_ merhaba cnm normalde 37. Haftadan itibaren nst ye alıyor ama ben ağrılarım olduğu için 31. Haftada girmeye başlamıştım 🥰
Celins_ Nuray08 anladım canım teşekkür ederimm😊 benim daha var o zaman 32. Olucam ilkinde 35te almıştı Gönül hanım😊