minik_koala_ve_annesi kızımda yaptırmıştım. 5 sene olacak. Fiyatı bilmiyorum ama kesinlikle yapılması gerekiyor bence. Bende yaptırmadan sağlık ocağında ki hemşire bana durumun el veriyorsa yaptır,yaptırınca bu virüs bulaşmayacak diye bir şey yok sadece hastaneye yatmadan daha kolay atlatır yaptırmayanlar 1 haftadan fazladır hastanede yatıyor demişti. Yaptırdım şükür yaptırabildim Allah yardımcınız olsun çok pahalılanmış