minik_koala_ve_annesi 777 tl rotarix aldık diğeri de 444 tlydi ilk çıkan rota dediler doktorumuza danışıp önerdiği rotarix aldık ama şuan başka rahatsızlığımız çıktığı için doktor bekletiyor eczanede bizim ilacımız da son 1 haftamız var rahatsızlık geçmezse artık ne yapacağız bilmiyorum.