minik_koala_ve_annesi çok haklısın. Asgari ücret artacak ama ekmek en az 10 TL olur. Ben artık yarını geçtim öğleden sonra ne olacak diye düşünüyorum İnan. Evladımıza yapamıyoruz bu daha da zor. Kızım 9 aylıktı menenjit aşısı yaptırmamıştım daha. Bir gece o kadar ateşlendi ki korkudan öldüm öldüm dirildim. Sonra aşısını yaptık şükür yaptırabildik peki yaptıramayanlar ne yapsın. Ömür boyu vicdan sorgularız anneler babalar olarak. Alah bu vicdanın hesabını sorsun bunlara sebep olanlara başka da bişey diyemiyorum