Meleklerininannesii bence 4 haftalık gebeliğe göre çok bile, içinizi ferah tutun ben 2 3 kere yaptırdım onda da 800 falan gördüm doktor da artık test vermene gerek yok demişti, siz de yapmayın artık güzel düşünün zamana bırakın sağlıklıysa zaten o kendini gösterir annesi 🤗