Ela344 28+4 oldum bugün şubat sonu mart başı gibi görünüyor doğumun o yüzden bu posta katılabilirim bence 😅🤗 odası, dolabı hazır (3-6 ve sonraki ay kıyafetleri yıkanıp ütüledim yerleştirdim) ,yenidoğan kıyafetlerini ütüleyip çantasını da hazırlarsam son olarak bekleyiş kalacak. Ha birde ufak tefek eksiklerini aldık mı bitti 😅