Prenses34_annesi Ela344 çok seviyorum ya tombik bebekleri doktorumuz ultrasonda bakarken iştahı açıldı resmen 😂😂
Prenses34_annesi [silindi] evet ilk gebeliğim yani demek istediği şu doğumu 10-11 şubata geliyor en fazla 14 şubata kadar bekleyebiliriz demek istedi cnm 🥰
Edafmo Ela344 ben işten çıkınca çok sıkıldım evde o yüzden erken davrandım sanırım biraz😂 ay bakalım benimki ne zaman belli olucak🤭🤩