Ela344 Kızlar hamilelik nasıl geçiyor kaç haftalık oldunuz 🥰 sizde benim gibi heyecanlımısınız ☺️ bebişler nasıl eşyalarını tamamladınız mı? Hadi biraz sohbet edelim 😇😇
Eldgrn Ela344 29+5 olduk kızçemle en son 26+5 de gittik son durum ne meraktayız hastane çantası hazır beşiği hazır kıyafetleri yıkandı bir ütülenip yerlestirilecek kısaca bitti diyebilirim geç döllenme2 hafta kadar gününü yakalama ihtimali var 22 Şubat gözüküyor ama en son önde gidiyordu14 Şubat’ta idi 26+5 de 32 haftada çağırdı onu bekliyoruz heycanla
Melike_nur53 Ela344 14 şubat son gün heyecan dorukta 🥰 henüz eksiklerimizi tam olarak tamamlayamadım beşik battaniye ve bi kaç parça kıyafeti var oğluşumun bu ay alıcam kısmetse 🥰
Kubrabyrmm Ela344 valla benim kızım da 18 şubatta tahmini çok heyecanlıyım herşeyini tamamladık fakat eksik hiçbirzaman bitmiyor birde zamanın hızlı geçmesi üzüyor ne ara hamile kaldım 30 haftalık oldum zaman çok hızlı 🫤🫤
Ela344 Eldgrn oh maşallah Rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip 😇 ben de 30. Haftamda yavaş yavaş çantayı hazırlamaya başlıcam☺️
Ela344 Melike_nur53 maşallah 🧿 prensesimin de kıyafetleri hazır beşik ve bebek arabası bez falan almadım onları da bu ay sonu tamamlarım inşallah 🙏🏻 ☺️
Ela344 Kubrabyrmm evet 🥺 zaman çok çabuk geçiyor maşallah daha dün gibi aklımda ilk öğrendiğim zaman o zamanlarda da zaman geçer mi karnım büyür mu diye düşünüyordum şimdide doğumuma az kaldı 🥰
Edafmo Ela344 benim Şubat sonu Mart başı görünüyor o yüzden hem Şubat annesç hem Mart annesi postlarına katılıyorum ahaha😂🤤 27+3üm.. çoğu şeyi hazır küçük birkaç bakım ürünleri kaldı o kadar.. hatta bugin kıyafetleri yıkamaya falan başladım 😍
Ela344 Edafmo ohh maşallah kıyafet yıkama konusunda ben geri kaldım galiba 😀 benimde şubat sonu mart başıydı ama doktorum sezaryan olucaksın şubat 18/22 arası diyince şubat annesi oldum artık 😀
Nurr_22_22 Ela344 kısmetse 12 şubat doğum dedi doktorumuz beşiği arabası kaldı birde ufak tefek şeyleri yavaş yavaş alıyorum hepsini 🌸
Ela344 Nurr_22_22 maşallah 🥰 bizim de beşik bez falan eksik ☺️ bende bu ay sonu tamamlarım diye düşünüyorum ☺️
yagmurlu Ela344 30+1 henüz çoğu şeyi hazır değil , odasına karar veremedik hala alıcaz inşallah bu ay eksikleri ☺️
cns__ Ela344 bugün tam 29 haftalık olduk. Büyük eşyaların hepsini aldık onlar bitti. Kıyafet ne alırsam alayım kesinlikle gözüme yetmiyor hep eksikmiş gibi geliyor😂 dün bugün hem yıkadım hem ütüledim, dolabına yerleştiriyorum yavaş yavaş.
Ela344 cns__ oh maşallah 🥰 valla aynı şey bende de var 😀 dolabı full ama bana hala eksik gibi geliyor ne görürsem alıyorum 😂
Kucuk_melegim Ela344 31+0 olduk bugün daha tam hazir degiliz odamiz hazır değil sağlıkla gelsinler inşallah 13 subat 💙
Eldgrn Ela344 başla canım Dursun valla her ihtimale karşı 1 hafta önce hazırladım diyorum iyiki yapmışım çünkü ağrılarım var imkansız şimdi yapamazdım ilerleyen zamanlarda Allah bilir nasıl olacaktı şimdi kafa rahat duruyor kenarda
Edafmo Ela344 aaa sizin erkenden belli olmuş nasıl olacağı sebebi neydi acaba? Ben henüz konuşmadım hiç doktorumla doğumu 🥰
Edafmo Ela344 ben işten çıkınca çok sıkıldım evde o yüzden erken davrandım sanırım biraz😂 ay bakalım benimki ne zaman belli olucak🤭🤩