Em0s Hhavvaa Nuraaaa ben 35haftalığım şuan 33haftalıkken gittim mat bağlamadı 3 hafta sonra gel dedi bu kadar
seyma9188 Hhavvaa 28 de sancı ile gitmiştim ilk orda çekildi.30-34 te çekildi.Haftaya kontrol var yine alacak.36.haftada yani.
melikesenq Doktordan doktora farkediyor 34 haftada başladım ama 36da başlayan da var 32de başlayan da
Minikbiranneem Hhavvaa 29. Hafta da girdim ağrım ve kasılmam vardı doktor her ihtimale karşı istedi ama bisey çıkmadı vitaminlerin çok düşmüş
Mucize_ikizler123 Hhavvaa ben 30 Umda ve Şuan 32+1 im bugünde girdim hafif sancım çıktı bana dua edermişsiniz 36 37 i görelim 😊
Gulo0106 mervebeklevic bende bugün 37 haftalık hamile oldum daha hiç girmedim ama herhangi bir şikayetim de yoktu iki gün sonra gidicem doktorum doğumunun nasıl olucağı belli olucak dedi ama çatı muayenesi ile mi oluyor nasıl olur acaba
mervebeklevic Gulo0106 çatı muanem de olmadı pazartesi olacak ona göre karar verecek doktorum bu zamana kadar normal ddi ama çatı muanesine göre karar vereceğini söyledi