Hhavvaa normalde sıkıntı yoksa 36 haftada basliyorlarmis.. Benim 33 haftada sancilarim başlayınca mecbur aldilar 1 hafta devam etti sancilarim ama açılma olmadığı için yatış yapmadılar. 1 haftada 3 kez nst ye girdim 33. Haftada durum böyle olunca her gittiğim de nst ye sokuyorlar. O 1 haftanin haricinde de ayın 1 in de ve bugün randevum vardı yine girdim artık haftalik çağırıyorlar 35+3 üm suan da
(Sizin sancılarınız olmadığı takdirde bu kadar erken alınmıyor) 💜