Valla canım benim açlık 105 tokluk 180 filandı 1 hafta diyet yaptırdı ama baktık yükselme devam ediyor insüline başladık. Bu süreçte bende pirinç ,patates,beyaz un, havuç kestim. Tatlı zaten yemediğim için şeker ve tatlı zaten yoktu hayatımda . Ama onları da kesmen lazım. Çok aşırı şeker ihtiyacı hissedersen bir kaç tane kuru üzüm ye. Meyve konusu bende biraz zor oldu tek porsiyona düşürdü/ ben bir oturuşta 1 kilo elma yerdim şimdi günde 1 tane yiyorum:) aaa en önemlisi ben bunu bilmiyordum nar ekşisini çok severim limon yerine hep nar ekşisi kullanırdım nar ekşisi şekeri yükseltiyormuş. Onu da hayatımdan çıkardım şimdilik iyi gidiyoruz kontrol altına aldım şekeri.