Aybuke5 yok canım 5 yaşında şimdi şükürler olsun hiç bir sıkıntısı yok ne zeka geriliği ne fiziksel olarak hiçbirşey yok hamd olsun.o zaman yeni öğrendiğimde çok üzülmüştüm zeka geriliği olurmu diyo çok sıkıntı yapmıştım ilacımi düzenli kullandım ve duayı elden bırakmadım suan yine hamileyim 26. haftadayız insaAllah buda dogdunda tiroidlerden kaynaklı bi sıkıntı yasamayiz diye umud ve dua ediyorum bunun içinde her sabah düzenli hapimi kullanıyorum.sende ilacını kullan kendinden çok bebeğin için..Dua en büyük silah bunu hiçbir zaman unutma..