ikincikezanneyim benim de şu yaşıma kadar hep ayaklarım üşümekte morarırdı hiç ısınmazdı. Ne ayakkabılara botlara nasıl paralar verdim fayda etmedi 😁 oğlum karnımda olduğundan beridir çorap yüzü görmedik 🤣 ayaklarım tanıyor buz koyuyorum bu soğuklarda asla üşümüyorum da. Yani bence bu kişiden kişiye değişen bişey olabilir canım