İkinci bebeğimin kız olmasını çok istiyorum ama sanırım buda erkek. Oğluma hamileyken ayaklarım çok üşürdü buzun altında sanki şimdi yine öyle. Erkek bebeğe hamile olanların ayağı üşür derler bende doğru çıkmıştı. Bulantı vs yok henüz kasık ağrısı bel ağrısı var yani oğluma hamileyken ne varsa yine aynıları var. Sormak istiyorum erkek bebeğe hamile olanlar sizinde ayaklarınız üşüyo mu. Naparsan yapayım ısınmıyor 😄