ikincikezanneyim canım benim kızımda tam tersiydi ve kız gebelik zor geçiyor derlerdi benimde zor geçti kanamalı stresli ve sürekli alev içinde yanıyor gibiydi bu gebeliğimdede tam tersi rahat sadece uykusuzluk hissi yorgunluk ama işimden alı koymuyor şiddetli ayağım üşüyor ama hiç ısınmıyor ilk kez başıma geldi hatta bütün tahlilleri yaptırdım ama yok bi sorun İnşallah benim erkek seninde kızdır🙈