nicolenico Aysennnnnn profesör olduğu için tercih ettiğim bir doktor İstanbul’da Bülent Tıraş’ı tavsiye etmişti.
Zerenella Tugcezeynep89 naçizane birşey söylemek istiyorum internette trendyolda falan zeytinyağlı cevizli incir kürü var sabah akşam ac karnına onu alıp tüketmeyi denemek isterseniz faydalı olabilir . Önemli olan birçok yumurtanın olması değil sağlıklı ve gelişmiş bir tane yumurtanın olması buna odaklanın 🙏💜kalbinizi ferah tutun
61lazkizi61 Serpil36 aşırı sık adet görüyordum bazen 10 günde bir 10 gün veya 15 günde bir çok nadirde 40-45 günde bir 5-6 gün sürüyordu
dnzmom_ Tugcezeynep89 merhaba benimde test yaptırmam gerekli de amh değerinin düşük olduğuna dair belirtileriniz varmıydı ? Doktor söylemese anlarmıydınız, adetiniz düzenli mi ve kaç gün adet oluyorsunuz
Gebeyim35 Tugcezeynep89 benımde 0,39 ve 3.denememde şuan 2 haftalık oglum var ,deger dusuk olsa da umut var hep ,sana ne soylenıyorsa takılma 1 tane yunurta 1tane sperm bebek için yeterli,bu arada mini tup bebekle hamıle kaldım tavdıye ederım
61lazkizi61 Bfduam fsh tsh e değerlerim hepsi dengesizdi benim canım fsh tsh hiç bi zmana normal seviyede olmadı hep yüksekdi
Aychovsky Amh degerim 0.1 idi . Amh tek basina etken degil fsh e2 gibi diger degerlere de bakilmali onemlinolan folikulde yumurta gorunmesi ve azda olsa bu yumurtalari gclendirmek.
anie Bfduam normali 3 4 gündü benim zaten son birkaç ayda 1 güne düşmüştü canım değerim de yanlış hatırlamıyosan 7.12 7.14 falan gibiydi
Sansmelegim34 Bfduam doktorlar moral bozmaktan başka bir şey yapmıyorlar zaten. Kız kardeşim hiçbir tedavi görmeden doğal yolla hamile kaldı. Amh ve fsh değerine de daha sonra benim değerlerimle karşılaştırmak İçin baktırdı. Benim amh 1.06 doktor düşük yumurta rezervi dedi.
Gebeyim35 abnw kendı yumurtalarını basıt bi hapla destekleyerek topluyorlar,ıgne sadece 1,2 tane oluyo her ay toplama yapılıyor ,bi kac kez tekrarlayarak saglıklı embrıyokar elde edebılıyorsun,internetten arastır ıstersen
Bfduam nicolenico bu degerlere doktorun yorumu moralini oldukça bozmuş muydu? Olumlu konuşmazlar genelde.
nicolenico Bfduam birkaç doktora göründüm. Çok da moralimi bozan olmadı. Ben de çok istemiyordum çocuk sahibi olmayı. Zaten o sıralar yeni boşanmıştım. Sırf ileride sevdiğim bir adama çocuk yapmak ister de yapamazsam diye dondurdum yumurtayı diyebilirim. Ona gerek kalmadan sevdiğim adama kendi geldi bebecik. 3 haftaya kucağımıza alacağız inşallah.
Bfduam Ay35-5 bu aşamada kullanilan iğne, hormonlar zarar vermedi di mi miniğe, ilk akla gelen onolur insanın.
Ay35-5 Bfduam Evet ben de en çok ondan korktum ama dçdoktorum sıkıntı oluşturmayacağını söyledi. Detaylı taramada da hiçbir sıkıntı gözükmedi Allah’a şükür 🙏
story Tugcezeynep89 benim amh 0.38 çıkmıştı fsh 25 çıkmıştı. Doğal yollarla olması çok zor hatta tüp bebekle bile şansın az demişti doktor. Hemen tüp bebek tedavisine başlanması gerekiyor demişti. İlaçların siparişi bile verilecekti. Bazı sebeplerden dolayı o ay yaptıramadık sonraki ay da bayrama denk geldi doktor burada yoktu. Üstüne bir de 2 ay sonra bu değerleri bulamayız diyip iyice modumu düşürmüştü. İmtihan dedik nasip dedik o 2 ayı değerlendirdik ama umudum yoktu herkes olumsuz konuşuyordu. 2.ayımda Rabbim bir mucize nasip etti hamile kaldım. O zamanlar bu uygulamadan haberim yoktu meğer benim gibi ne çok kadın varmış onu gördüm. O dönemlerde tek istediğim benim gibi olup hamile kalan kadınları dinlemekti ama bulamadıkça diyordum demek ki mümkün değil. Oysa bu olayda imkansız diye bir şey yok. Doğal yolla olmazsa bile -ki olabilir umudunuz hep olsun- tüp bebek tedavisiyle yavrusunu kucağına alan çok kadın var. Rabbim tez vakitte size de mucizenizin haberini almayı nasip etsin inşallah.
Aychovsky Bfduam onlari gercekten hatirlamiyotum 1 bucuk sene ımpryl adinda bir ilac kullandim yumurta gelisimini saglayici , bol bol Yuruyus saglikli beslenme ile devam ettim.3 kere yumurts toplama yAptirdim. Tabi bunlarda max 1 2 tane embryo olustu. Miyomlarim vardi miyom ameliyati oldum toplamam islemleri bitince .