Aysennnnnn 61lazkizi61 doktor bana da prp önerdi son çare olarak bir de benim sorunum düşüklerim olduğu için genetik taramaya gidecek yumurtam 5. Güne gitmiyor sanırım bu yüzden
Aysennnnnn 61lazkizi61 bir de gerçekten bu prp işe yarıyor mu ? Bazı doktorlar pek faydası olmuyor diyorlar .Benim bilgim yok bu konuda fazla. Siz hangi doktora gitmiştiniz?
61lazkizi61 Aysennnnnn prp Bülent tıraşa yaptırmıştım valla bende işe yarardı ama herkeste işe yaramaya biliyormuş ki ben sonradan da kendiliğimden hamile kaldım
Gulay92 Aysennnnnn Merhaba, iki tane olumsuz tüp bebek tedavim sonucunda doktorum prp önerdi, prp yaptırdım ve şuan 10+5 hamileyim. Prp yaptırdıktan 15 gün sonra hamile olduğumu öğrendim bu kadar çabuk etki eder mi bilmiyorum Ama sonucu güzeldi🌸Doktorum 2 ay süre vermişti. Benim Tavsiyem yaptırmanız yönünde, inşallah güzel sonuçlar alırsınız Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
nicolenico Tugcezeynep89 hiç üzülmeyin. 2 sene önce yumurta dondurdum. AMH değerim 0.01 FSH değerim 22+ idi. 35 yaşındaydım. Bu sene zaten ihtimali düşük diye salmış haldeyken sürpriz hamile kaldım. Şu an 26 haftalık gebeyim. O değerler tam olarak bir şey ifade etmiyor. Adet görüyorsanız her zaman ihtimal vardır. Çok üzülmüştüm o zaman ben de şu an sadece size cevap vermek için foruma katıldım. Sevgiler. 💗 Not: yumurta toplamada yalnızca 1 yumurtam çıktı. İhtimalim baya düşüktü yani. Üstelik eşim de varikosel ameliyatı geçirmiş bir birey. ⭐
Aysennnnnn nicolenico benim de Amh değerim düşük. 1 veya 2 yumurtam çıkıyor o da maalesef gelişmiyor. Düşüklerim var. 2 sene önce kendiliğimden hamile kalıyorken şimdi ilaçla bile kalamıyorum 😢 moralim çok bozuk. Üstelik eşim ve bende genetik problem yokken bebekte oluyormuş. Çocuk sahibi olamamaktan endişeleniyorum
Tugcezeynep89 nicolenico yaaaa çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için ❤️rabbim den ümit kesilmez evet buda bizim sınavımız inşallah bizimde olucak Allah kucağınıza almayi nasip etsin inşallah 🙏
Bfduam nicolenico bu degerlere doktorun yorumu moralini oldukça bozmuş muydu? Olumlu konuşmazlar genelde.
Bfduam nicolenico akıntı olmuyor yumurtlamada pek di mi? beslenmene dikkat ermiş miydin, çok su, yeşillik ekmeksiz vs. Dr tüple olmaz derken üzülüyor insan di mi? Degerlerimiz aynı nerdeyse yunurta sayımız bile. Bana yüzde 1 ancak dediler bu değerlerle.
Aysennnnnn 61lazkizi61 canım bende Bülent beye gitmek istiyorum ama hiç bilmiyorum nasıl bir doktor bana da iyi gelir mi?
Sansmelegim34 Sansmelegim34 Tugcezeynep89 Tugcezeynep89 hayır doğal yollardan hamile kaldı. 2 tane çocuğu var
Ay35-5 Tugcezeynep89 Merhaba. 31 yaşındayım. Benim Amh degerim 0,55 di. Fsh’ım yüksekti ve yumurtamda kist vardı. 4 doktorda aynı şeyi söyledi hamile kalma oranın sadece %5. Hiç geciktirmeden tedaviye başlaman lazım.İki ay klomen kullandım yumurta çatlatma iğnesi oldum sonuç alamayınca tüp bebek tedavisine başladık. Usg çekimi,iğne kullanımı derken artık yavaş yavaş transfer aşamasına yaklaşıyordum ki yumurtamın biri çatladığı için taze transfer işlemi iptal olmak zorunda kaldı, yumurtalarım dondurulacaktı. Yumurta toplama işlemi için doktorum gün belirledi ve yumurtalarımı o gün topladı. Dondurma işleminde süreç iyi ilerliyordu. Embriyolar oluşmuştu.Regl olduğumda doktora gidecektim, transfer için beni yaklaşık 15 gün daha ilaçla transfere hazırlayacaktı. Reglim biraz gecikse de akıntı gibi gelmişti. Koşa koşa doktora gittim. Doktor muayene ederken şaşkınlıkla bakıyordu kesin bir şeyler ters gidiyor derken kese gördüğünü söyledi ve bebeğimin kalp atışını dinledik.Tüm bu işlemler sırasında 5 haftalık hamileymişim. Şu an 5.ayımdayım. Bu aşamada evet onun için çok masraf ettik ama o kendiliğinden gelmeyi tercih etti. Bizim için mucize bebekti kendisi. Umudunuzu hiç bir zaman kaybetmeyin.Vakti geldiğinde oluyormuş.
Tugcezeynep89 Ay35-5 çok şaşkınım şuan kendiliğinden gelmesi ise gerçekten mucize Rabbimden umut kesilmez sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Bfduam Ay35-5 bu aşamada kullanilan iğne, hormonlar zarar vermedi di mi miniğe, ilk akla gelen onolur insanın.
gizemcivil Tugcezeynep89 merhaba benim o kadar düşük değil ama benim gittiğim doktorda bir hasta vardı amh 0.01 ve ikizlere hamile kalmıştı yaş 38 di . Doktora sordum nasıl oldu felan bizi zorladı her an menopoza girebilirdi dedi ama yumurtalarını topladık riske atmadık ve oldu dedi. Bence ümitsiz olma böyle bir durumla karşılaştığım için sana anlatmak istedim
Aysennnnnn gizemcivil Allah isteyince oluyor ben de çok ümitsizlik dua edin bana da inşallah olur hepimizin bir mucizesi
61lazkizi61 Aysennnnnn valla doktor iyi de olsa kişinin kendi ısınması gerekiyor ben sadece prp ona yaptırdım çok sıcak kankı çok yakın geldi benim tüp bebek doktorum Samsun’da Şafak hatırnaz dı o çok çok sevimli ton ton bir insandı konuşması ile moral vermesi ekimi de kendide çok memnun kaldım
nicolenico Aysennnnnn profesör olduğu için tercih ettiğim bir doktor İstanbul’da Bülent Tıraş’ı tavsiye etmişti.