gkcbrn Sinem-26 suan bende zindan ediyorum alışmam zaman alacak sanırım🥲 bana alabilirsin istedigin zaman temiz olmak önemli dedi. Birde biraz özel olacak ama ağda yasak sanırım bu dönemde hep öyle okudum bi bilginiz var mı
Bebisss12 gkcbrn bende yasak olduğunu biliyorum çünkü rahim içi basıncını arttırıyor, jiletle yapıyorum ben temizliğimi mecbur
eeelliiifff gkcbrn Zehra231 çok geçmiş olsun canım benim bende perşembe günü serklaj olacağım ama çok korkuyorum işlem uzun sürüyor mu birde sonta takıldı mı 😢 düşündükçe içim daralıyor 😢
Bebisss12 Zehra231 inşallah senin ve bebeğinin hakkında en hayırlısı olur canım benim, ben 14. Haftamdan beri progestan kullandım ama uzama olmadı aksine kısaldı bebek baskı yaptıkça en garantisi serklaj olmak tabi doktorun en iyisine karar verir inşallah iyi olur her şey bol bol dinlen yine bu süreçte enfeksiyonun için de bolca su tüket ki düşsün 🙏🏻
Bebisss12 Zehra231 operasyondan sonra en iyisini doktorun söyler canım durumuna göre bana söylediği hep dinlen ağır iş yapma arada bi ufak yürü dedi bende günün yüzde 80 i ni yatarak geçiyorum çok hafif arada evin içinde dolanıyorum ayakta çok durmuyorum
baby3_ gkcbrn benim 4 cm açıklığım olduğu halde 0,5 mm tutuyordu. Doktorum ev içinde yürü ki metabolizma çalışsın dedi. Kan sulandırıcı verdi mi peki size bu kadar yatış için ? O bilinmiyor dediğiniz 30 da doğan okuyor sorun olmuyor 39 da doğuyor küveze giriyor Allah’ın takdiri
gkcbrn baby3_ anladım. Suanlık sadece yatış verdi. Oturmak bile yok. Salı gunu kontrolde değişir belki. Kan sulandırıcı vermedi. Progestan fitil, proluton depot, endol, d vitamini verdi. bebek icin vitamin , demir ilacı zaten kullanıyordum.
baby3_ gkcbrn bende sağlıkçıyım aynı zamanda bence bi kan sulandırıcıyı sorun. Sürekli böyle yatış pek iyi değil. Benim doktorum Antalya’da rahim nakline giren hekimlerden . Türkiye’de ilk kez Antalya’da yapıldı sayılı hekimlerden . O söyledi bana. Ve benim açıklığım da durum da sizden daha kötü 0,5 mm tutuyordu
myangelson gkcbrn Allah yardımcın olsun buna da şükür de canım 🙏🏻 sağ salim zamanında sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah gerisi hiç ama hiç önemli değil. Bu yatmalar geçici olacak öyle düşün eğer bebek sürekli aşağı inmiyorsa bir sıkıntı olmuyorsa bazı doktorlar 34-36 dan sonra kalkabilirsin falan diyor. Rabbim yardımcın olsun 🤍
gkcbrn myangelson teşekkür ederim canım. insallah o haftaları görmek ve kalkmak nasip olur. Ufak ufakta olsa yeter😊🫶🏼
Streslianne gkcbrn gul00 ben hatırlamıyorum 20 Eylül’de oldum 2.6 cm açılma olmuş kese aşağı inmisti operasyona girdigimde
myangelson gkcbrn inşallah canım rahim boyu uzunlugun çok aşırı kisalmadiysa belki biraz biraz izin verir kalkmana benim hem çok kisalmisti hem açılmam vardı o yüzden sürekli yatmak zorundaydım yattigim halde bebek iniyordu bende aşağıya. Ama burada çok arkadaşımız var hafif hafif de olsa ayağa kalkan 😊
gkcbrn myangelson peki suan ne durumdasınız? Bakalım artık izin olmazsa da katlanacagım yeter ki bebegim benimle kalsın 🥺
myangelson gkcbrn canım benim sonucum pek iyi bitmedi. Çok sık görülmeyen görülmeyen bir sıkıntı oldu serklaj ile ilgili bir sıkıntım yoktu oğlum durmak istemedi dikislere rağmen sancı ve kasılma yapıyordu doğmak için zorluyordu bu nedenle doğumu gerçekleştirmek zorunda kaldık
baby3_ gkcbrn sağ Salim kucağınıza alın inşallah. Zaten imkanınız varsa sürekli yatın 😀😀 bebekten sonra mümkün olmuyor 🙈
Feri Bende 20. Haftada oldum detaylıda fark edildi 1.5 cm açıklık 15 mm kısalık vardı acil oldum WC ve yemek dışında yattım oturabilirsin dedi ama oturmadım cok fazla şimdi 29 hft oldu cok şükür.başta biraz zordu sonra alıştım örgü ördüm kitap okudum Müge anlı izledim😅bide sıkıldıkça arkadaşlarımı çağırdım zaten yakın oturuyoruz ailem uzakta evi asansörlü olanlara yatarak arabada gidip geldim psikolojime cok iyi geldi onlarda alıştı artık her evde bi yatak hazırlıyorlar gidince 😂temizliği de jiletle yapıyorum diğerleri tehlikeli hatta eğilmeyin eşinizden yardım isteyin yapacak bişi yok :((( Dr um da hep küçük hedefler koydu önüme 28 olsun önce sonra 32 diye diye gidiyoruz inşallah herbirimiz sonunu görürüz negatif düşünmemeye çalışın bazen oturup ağlıyorum tabi ki rahatlıyorum ama cok uzatmamaya çalışıyorum :) Allah büyük hepimizin ayrı ayrı yardımcısı olsun ve bugünleri güzel hatırlayalım :) bende kan sulandırıcı iğne Progestaron ve vitaminler kullanıyorum birde haftada 2 gün vajinal antibiyotik krem
gkcbrn Feri oh ne guzel, benim öyle bi imkanım yok gidecek cunku hep merdivenli🥲 inşallah dahada cok bekler bebiş zamanına yakın gelir🙏🏻 jilet kullanacagım bende ama sabundan korktum biraz zararı olursa diye😅
gkcbrn myangelson çok üzüldüm sizin adınıza. Rabbim bir dahakine saglıkla huzurla kucagınıza almayı nasip etsin 🥺❤️