Bende 22.haftada acil serklaja alındım rahim duvarim 18mm di . Şu an için yatıyorum 24. Haftaya girdim . Doktorum evin içinde ufak gezintiler yap dedi ben de tam anlamıyla gezinti sayılmasa da ara da yürüyorum bakalım bir hafta sonra kontrolüm var o zaman birşeyler değişirse eğer yazarım buraya ☺️yatmak çok zor sürekli bir yerim agriyor ve özellikle kg da varsa daha çok sıkıntılı oluyor . Ama herkesin de dediği gibi bebeğim benimle kalsın onun için değer 🙂