Merhaba çok geçmiş olsun sizinle daha önce de konuşmuştuk , zor süreci atlattınız inşallah ben de bekliyorum kontrol gününü bende dkiş attırabilirim. Ben şey diye biliyorum sürekli yatmak kasları zayıflatır %80 yatın ama evde biraz yürümek de önemli dolaşım ve boşaltım sistemi için de , dr tamamen yat asla kıpırdama kalkma mı dedi size ?