Ben ilk hamileliğimde 20.haftada serklaj oldum.Operasyondan sonra kendimi çok zorlamadan günlük işlerime devam ettim.Temizlik yapmak yasak,yemeği de oturarak yapıyordum.Uzun süre ayakta kalmak yasaktı.37+3te dikişlerim alındı.Dikişler alınırken hiçbir şekilde acı hissetmedim.O gece tedbir amaçlı doktorum yatış verdi.Ertesi gün 10:00da doğumu başlattı 14:41de bebeğimi kucağıma aldım.Serklaj her ne kadar hastalık gibi görünse de normal doğumu kolaylaştıran bir durum ilk doğum olmasına rağmen 4 5 saat sancıyla sağlıkla geldi kızım.Şimdi 2.gebeliğimin 26.haftasındayım.15.haftamda tedbir amaçlı tekrar serklaj oldum aynı şekilde kendimi çok yormadan çok ayakta kalmadan bu süreci geçiriyorum.İnşallah bu da ilk doğumum gibi kontrollü ilerler.Her doğum her hamilelik kendine özel.Korkmayın,kendinize ve bebeğinize inanın yeter🙏